Telefonos ügyfélszolgálat
Telefon:
1275
+36 96 328 138
Telefonos ügyfélszolgálat ( ):
A telefonos ügyfélszolgálatunkon lehetőség van többek között számlázási és szerződéssel kapcsolatos ügyintézésre, szolgáltatás megrendelésére vagy módosítására, hiba bejelentésére, információ kérésre.
Telefonos technikai ügyelet ():
Ünnep és munkaszüneti napokon a technikai ügyelet 8:00 - 20:00 között érhető el.
A telefonos technikai ügyeletesnél lehetőség van többek között hiba bejelentésére és információ kérésre.
Üzenetrögzítő ( ):
Naponta:
20:00 - 8:00 között
Amennyiben hibát tapasztal, a gyorsabb hibajavítás érdekében kérjük, hogy minnél előbb jelentse be! A rögzítőn a bejelentésnek tartalmaznia kell a bejelentő nevét, elérhetőségét, a hiba pontos helyét és a hiba leírását. Ezek hiányában a javítást nem tudjuk megkezdni.
Ügyfélkapu
Az ügyfélkapu regisztrációt azt az ügyfélkapu oldalán kezdeményezheti. Ehhez szüksége van a szerződésszámra (ügyfélszám), valamint a születési dátumára. Amennyiben a regisztráció során problémája adódna kérem keresse ügyfélszolgálatunkat!
Az ügyfélkapu a következő kényelmi szolgáltatásokat kínálja az Ön részére:
megtekintheti szerződése adatait
megtekinteni egyenlegét
online bankkártyás fizetést végezhet
megtekintheti saját számláinak és befizetéseinek listáját
Ügyfélszolgálati iroda
Ügyfélszolgálati irodánkban lehetőség van többek között
számlázási és szerződéssel kapcsolatos ügyintézésre
szolgáltatás megrendelésére, módosítására vagy lemondására
hiba bejelentésére
információ kérésre